top of page

Arveco

Arveco_Responsive Mockup
arveco_box

MERKFOCUS

Arveco is specialist in bedrijfskleding. Ze noemen het ‘bedrijfskleding, in de stijl van jouw bedrijf’. Wanneer je roept dat bedrijfskleding niet alleen jouw werknemers moet beschermen maar ook jouw bedrijf de juiste uitstraling moet geven, moet je dat natuurlijk ook zelf uitstralen. De stijl van Arveco mocht een professionelere uitstraling krijgen en een eenduidige vertaling in alle middelen. Stijlvol en duurzaam.

MERKCONCEPT

Arveco staat voor ‘duurzaamheid en circulariteit’. Ze waren toe aan een nieuwe brandingstrategie. Er is een analyse gemaakt van hun kerncompetenties welke we in 4 kernwoorden vertaald hebben: Drive, Team, Focus, Adapt.

 

We hebben alles onder de loep gelegd. Gekeken wat er goed is en wat er beter kan. Kortom een professionalisering van de huisstijl is doorgevoerd. De website is vernieuwd. Er is gekozen om geen webshop of catalogus online te zetten, omdat hier niet hun onderscheidend vermogen ligt. Service, meedenken, adviseren en met duurzame oplossingen komen. Hier ligt hun kracht. Er is gekozen om de merken meer aandacht te geven. Hier zoekt tenslotte 75% van de bedrijven op. 

social-media arveco

TESTIMONIAL

“Luisteren naar je klant, meedenken met je klant, conceptueel denken en proactief met oplossingen komen. Zo wil ik werken en zo bouwen wij relaties op met klanten, die al net zo duurzaam zijn. Diezelfde houding zie ik ook bij Orange. Ik heb hier en ook in het verleden met veel meer reclamebureaus gewerkt, maar die kwamen toch meestal vooral om hun eigen creatieve kunstje te laten zien. Niet om te luisteren waar mijn behoefte lag.”

Marion Lijten

Transporte-T6-Arveco kopiëren
Schermafbeelding 2023-04-12 om 13.27.11

MERKONTWERP

De zichtbaarheid van offline én online is aangepakt. Een krachtige restyling! Binnen dat proces werd duidelijk dat het duurzame werkproces binnen Arveco een belangrijke pijler op zich is. Het is een ware trigger gebleken voor potentiële klanten van Arveco. Het proces heeft inmiddels een eigen naam en brand identity gekregen (OUTIC).

MERKREALISATIE

LOGO • LEAFLETS • BROCHURE • FLYERS • ADVERTENTIE AUTOBELETTERING • WEBSITE SOCIAL MEDIA • CAMPAGNES VERPAKKINGEN • DOZEN • MAILINGS

Beeldmerk Creative Connectors
bottom of page