Kalfire
MERKFOCUS
Kalfire staat voor perfectie in haarden; in design, in techniek, in prestatie, in alles.Ze volgen bewust niet de laatste woontrends, maar zijn met de innovatieve elektrische haarden en gesloten gashaarden & houthaarden al sinds 1981 trendsetter! Alles wat Kalfire is, is verankerd aan 5 hoekstenen. Alles wat ze doen en ontwikkelen toetsen ze hieraan; beleving, vakmanschap, duurzaamheid, gemak en individualiteit. Zo houden ze zichzelf scherp.
MERKCONCEPT
‘Vakmanschap en perfectie’ zijn de kernwaardes voor de uitstraling van alle communicatiemiddelen. Door de keuze voor online brochures zijn ze trendsetter in hun branche. Online is (altijd) actueel en veel duurzamer.
TESTIMONIAL
“Als je in je productaanbod zo innovatief bent, wil je dat in de communicatie uiteraard ook zijn. Dus zijn we samen met Orange gaan onderzoeken of we voor onze nieuw product, de E-One (een elektronische haard), en in het vervolg daarop voor ál onze haarden, niet een digitale brochure konden ontwikkelen. Orange kwam met een fantastisch mooi platform voor digitale brochures, maar uit het marktonderzoek bleek veel aarzeling in de markt. Maar wie innovatief wil zijn, moet soms zijn nek uitsteken. We hebben dus doorgezet. Wellicht lopen we hierin wat voor de markt uit, maar we geloven er heilig in”.
​
Monique Geurtjes (communicatiemedewerker bij Kalfire)
MERKONTWERP
Veel wit met een subtiele kleurelement, zijn leidraad. Beleving vertalen we door middel van eigentijdse fotografie en video.
MERKREALISATIE
LOGO • BROCHURES • ONLINE BROCHURES • FLYERS • ADVERTENTIES • POSTERS
AUTOBELETTERING • VRACHTWAGENBELETTING • AANKLEDING EVENTS
BANNERS • SPANDOEKEN • BEACHFLAGS • MAILINGS • VERPAKKINGEN/DOZEN SOCIAL MEDIA