top of page

Vers bloed

Raad eens welk brood uw bakker eet… inderdaad het brood dat hij zelf gebakken heeft. Logisch dat Orange de reclame voor zichzelf  zelf ter hand neemt. Omdat we ons relatiebestand heel graag verder willen verbreden en daarbij eigenlijk heel goed voor ogen hebben wie we er graag bij zouden willen hebben is DM (direct marketing) Verreweg het meest effectieve middel. Dus schrijven we potentiële relaties rechtstreeks aan.

Mailing Zorg, Vers bloed

Maar er komt meer in de brievenbus terecht. Dus Orange maakt het verschil. Onze doelgroep ontvangt een platte doos met daarin een bloedzak zoals u die uit het ziekenhuis kent. Omdat we het gezellig willen houden is deze gevuld met een oranje vloeistof. We vragen daarbij aan de lezer of het niet eens tijd wordt voor wat ‘vers bloed’ in de communicatie.
 
Natuurlijk geven we daarna het initiatief niet uit handen. We kondigen aan zelf te gaan om te kijken of de agenda van de ontvanger een gaatje kent. En de lezen mag dat telefoontje heel relaxt afwachten; want hoewel we bloedserieus zijn in onze ambitie, hebben we badolie in het infuus gestopt. Onze boodschap daarbij: Relaxen, wen maar aan dat gevoel, want wie met Orange werkt, laat de zorgen aan een ander over.  

Wij pleiten er nadrukkelijk voor om bureaus (en het liefst het onze) al bij de eerste P naar binnen te halen. Bureaus zijn een creatieve broedplaats en het ei dat hier gelegd wordt kan uiteraard een campagne zijn, maar even zo goed een productkwaliteit, een uniek verkoopkanaal of een heel andere prijspropositie. Een verrassende kijk op de rol van een bureau wellicht, maar van verrassing moet u het hebben.

bottom of page